Wat mag je doen?
Bediening van klanten en bewoners in het café
- Je rekent de bestelling in het café correct af met behulp van een kassa
- Dagelijkse de kassa natellen en het kassaverslag opmaken
- Je zorgt voor een klantvriendelijke bediening
- Het serveren van warme dranken en snacks aan tafel in de zaal en op het terras
Voorraadbeheer
- Je zorgt voor een goed stockbeheer (controleren aantallen, THT-datum, kwaliteit, FIFO & FEFO,..)
- Je geeft wekelijks bestellingen door aan je verantwoordelijke
- Je zet de leveringen van grondstoffen en producten op hun plaats
Voedselveiligheid en hygiënisch werken
- Je draagt zorg voor de voedselveiligheid van de gasten en werkt hierbij volgens de HACCP-richtlijnen
- Dagelijkse controle temperatuur koelkasten en diepvries
Schoonmaken en opruimen
- Tafels afruimen bij klanten en bewoners die hulp nodig hebben
- Dagelijks en periodiek onderhoud van de hapjestoog
- Dagelijkse reiniging van de gebruikte toestellen
- Wegbrengen afval en afwas naar de daartoe bestemde plaats
Bereiden van dranken en etenswaren volgens voorschrift
- Bereiding van snacks voor het cafétaria volgens HACCP richtlijnen (Croque monsieur bereiden, krieken binden,...)
- Bereiding van snacks tijdens de bediening (afbakken Brusselse wafels, opwarmen pannenkoeken, scheppen van ijs,...)
- Je maakt warme dranken
- Je gaat planmatig te werk en zorgt ervoor dat alles warm en tegelijk wordt geserveerd aan tafel
Samenwerking met vrijwilligers
- Je ondersteunt nieuwe vrijwilligers en leidt ze op
- Je werkt samen met vrijwilligers
Warme maaltijden
- Je laadt de voedingswagens in volgens de HACCP-richtlijnen.
- Je telt de hoeveelheden van elke maaltijdcomponent na alvorens je deze inlaadt.
- Je zet de tafels klaar volgens een vooraf gemaakte tafelschikking.
- Je ondersteunt de vrijwilligers bij het indekken van de tafels.
- Afhankelijk van de noden, schep je de maaltijden uit of bedien je onze bezoekers aan tafel.
- Je zorgt samen met de vrijwilligers dat iedere bezoeker zich welkom voelt.
Welke competenties verwachten we van jou?
- Betalingen ontvangen
- De klant informeren over de samenstelling van de producten (salades, belegde broodjes ...)
- De bestelling opnemen
- Eenvoudige gerechten bereiden (salades, rauwkostschotel, kaasschotel, nagerechten ...)
- Afwassen
- Opdienen van gerechten aan tafel, op een bord
- De bestelling aan de klant overhandigen (op een bord, in een meeneemverpakking, op een dienblad)
- Inleving
- Betrouwbaarheid
- Verantwoordelijkheid
- Kritisch denken
- Zelfstandigheid
- Klantgerichtheid
- Stressbestendigheid
- Flexibiliteit
- Communiceren
- Plannen en organiseren
Wat bieden wij?
- Deeltijds contract van onbepaalde duur (31,1 uren per week)
- Verloning volgens IFIC-schaal - IFIC 5
- Werkuren van 10u30 tot 17u25 op weekdagen
- Werkuren van 13u30 tot 19u42 tijdens weekends (1 weekend op 3)
- Extralegale voordelen: maaltijdcheques (8 euro/volledige dag), fietsvergoeding (0,35 euro/km), terugbetaling openbaar vervoer woon-werkverkeer
- Gratis hospitalisatieverzekering (voordelig voor partner en kinderen)
- Voordelige verlofregeling: 20 wettelijke dagen + 6 aanvullende dagen + 1 plaatselijke feestdag
- Leeftijdsdagen (BVD) vanaf 52 jaar
- Aanvullende tweede pensioenpijler (ter waarde van 3% bruto-jaarsalaris)
- Kortingen en voordelen via de Pluspas en de sociale dienst GSD-V
- Een actieve personeelskring
Hoe kan je solliciteren?
Richt jouw kandidatuur met motivatiebrief en CV aan:
WoonZorgNetwerk Edegem, t.a.v. Ann Maes, e-mail: personeel@wznedegem.be.